8. 6. 2013

Another drinkin´ day

Jeden krásny piatok sa päť švihnutých dievčat rozhodlo ísť piť. Tie baby milujem! Pili sme, bavili sme sa, trhali sme moje silonky, fajčili sme, fotili sme sa na tablete a tak. Najpodivnejšie bolo, keď ma kamarátka len tak zo srandy hrýzla do ruky tri krát. Dosť to bolelo a neprestávala aj keď som kričala. Teraz mám dve odtlačky a strašne mi to opuchlo... A ešte som zabudla, že som celá doštípaná od jebnutých komárov. Narátala som si 14 štípancov.

To by som nebola ja, keby som nepila keď sa fotíme!


 Odfotená moja krásna opuchnutá ruka.

3 komentáre:

  1. ale určite bola sranda aj napriek komárom a opuchnutej ruke! :D.
    super fotky!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky, moc ti to sluší! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U nás naštěstí ještě komáři neštípou, ale brzo určitě budou -_-

    OdpovedaťOdstrániť

Thanks for comment.